lördag 17 mars 2012

Hoppetoss!

Åh. Åh. Åh! Jag är kär igen!

Första halvtimmen var kämpig, sen blev det mycket bättre och sista kvarten var det en helt fantastisk häst jag satt på. Så himla rolig och mysig och pigg och glad!

Finisen innan lektion!
Ann fick säga till mig flera gånger att ta meeeeeeer i honom och böja meeeeeeeer! Men oj vad nyttigt det var och han började slappna av mycket bättre sedan. Och "Men tänk att det är Colorado som drar iväg mot ett hinder, hur gör du då?!", ja då satt jag emot mer och fick igenom förhållningarna bättre. Blir helt klart annan ridning när man har ridit en häst många gånger gentemot en enda gång tidigare. Hoppas jag får honom vid nästa hästbyte också!

1 kommentar:

  1. Du är nog min svärmors dröm. Hon är också hästtokig, hade nog älskat en sån som dig. Men nej, istället valde hennes son en ung dam som inte har så mycket övers till hästar. Tycker dock den lille kissen som springer runt i stallet är göllig! :)

    SvaraRadera