onsdag 4 april 2012

Nu är jag riktigt stallfin!

Det blev helt andra saker än tänkt idag, men jag kunde inte varit nöjdare eller gladare över mina nya fina ridsaker! Marinblå ridbyxor hängde t ex med - äntligen ett par som sitter perfekt i midjan och allting (mina andra känns oftast lite för trånga i t ex midjan, inte så konstigt då de köptes i nian då jag vägde 53 kg...)

Stövlarna är nog det piffigaste i stallklädesväg jag någonsin haft, jag menar de har ju strass-stenar på sig, hur snyggt som helst!

På fredag blir det invigning! I alla fall av stövlarna. Lädersmörjning är planerat och jag behöver ju inte grisa ner (risken finns) de nya byxorna totalt allra första gången jag använder dem...

2 kommentarer:

  1. Vilka fina handskar! De skulle jag allt vilja lägga vantarna på. Om du ursäktar ordvitsen (- är man göteborgare så är man)..

    SvaraRadera
  2. Ska vi se ut som tvillingar eller? Nu har vi samma ridbyxor,handskar och ridstövlar :S

    SvaraRadera