onsdag 30 maj 2012

Ridbyxetjat helt ointressant för alla utom mig själv.

Redan för flera år sedan ville jag ha ett par röda ridbyxor. Kruxet var bara att när jag senast red regelbundet var de inte lika vanliga. Men nu så, nu är det istället svårt att veta vilka man ska välja. Ska köpa ett par i sommar innan höstterminen drar igång, så jag har ju onekligen tid att bestämma mig!

De här från John Whitaker har jag tittat och dreglat över läääänge. 
Dock dök dessa från mountainhorse upp när jag kollade lite mer.
Vi får se, en sak är i alla fall säker och det är att jag är lite lagom tjurig på Hööks. Mina stövlar gick sönder efter en månad (de tog in dem och ska laga dem men det blir ridskor på fredag) och mina ridbyxor har gått sönder på FYRA ställen redan. Så, nästa par byxor blir för tusan märkesbyxor, och de ska banne mig hålla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar