tisdag 8 november 2011

Allmänt tjafs

Ska strax sticka iväg till jobbet. Jobb mellan 15.30 och 21.00 ikväll. Längtar till imorgon, då är det stallet igen!

Känns som att jag är 14 år igen och bara har hästar på hjärnan. Jag tänker på hur jag sitter vid skrivbordet och datorn (för att få en rakare sits till häst), vilken häst jag ska önska till hoppträningen och vill bara rida mer mer mer. Haha, det är roligt i alla fall och det får mig att må bra. Behövde något att göra på fritiden förutom att plugga och umgås med nära och kära. Ett sammanhang liksom. Idag ska jag se om det finns plats i hoppspecialen till våren - då blir det två gånger i veckan.

Well, nog om det. Nu - sminka mig lite så jag inte ser så jädrarns trött ut och kolla in skafferiet efter något bra snacks att ha med till jobbet, måste ju tugga på något, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar