tisdag 15 november 2011

Tjuvstartsfirande

Svart eller vit - 
Liten och platt - 
Funkar överallt - 
dag som natt!

Så stod det i kortet jag fick av mamma och pappa när vi tjuvfirade min födelsedag igår.

Behöver jag säga att jag jublade över vad vi skulle köpa idag? 
Eller att jag har varit klistrad vid den sen jag kom hem vid 18 idag? 
Eller att man kan bli helt lycklig av en svart rektangel med ett silveräpple på?

♥ Miljoner tack än en gång finaste Mamma och Pappa 

Well, hello lover!

Sen fick jag pengar till vinterridstövlar av mormor. Så det här låg också i påsen, happpii! Rosetterna och flätningskammen är till julklappshoppningen. Eller ja, främst rosetterna, de var så juliga och fina att jag inte kunde motstå. Måste ju få pynta hästen lite även om man är "vuxen" nu... 
Svarta snoddar fick också hamna i påsen, men de var inte lika fina på bild.



Nighty!


1 kommentar: