torsdag 24 november 2011

Julstämning efterlyses.

Jag behöver julstämning.
Jag riktigt känner det i kroppen. Jag är dessutom den enda i det här hemmet som gilla julen (vem försöker jag lura, jag älskar julen) så det är liksom upp till mig att fixa stämningen.

Så, imorgon är det jag som åker till stan och köper minst en hyacint, någon form av en (får inte plats med min fina vita gran i år) och något att lysa upp vardagsrumsfönstret med också. Känner jag mig riktigt energisk blir det en busstur ut till Kållered också, för lite snyggt knallröda ridbyxor.
Baka lussekatter innan söndag är också tanken. Och köpepepparkakor får det bli till denna helgen. Jag, mamma och pappa ska nämligen jula och julbaka så fort de kommer hem från solen! Första året på jättelänge vi riktigt kan julmysa, behöver jag nämna peppen??

3 kommentarer:

  1. Själv ska jag julbaka med Ds familj nästa helg! :P

    SvaraRadera
  2. Myyyysigt! =) Själv får jag julbaka med mor o far, karln är inte så förtjust i julen direkt :P

    SvaraRadera
  3. du är så söt min idahoe, saknar dig massor <3

    SvaraRadera