torsdag 9 februari 2012

It's here!

Idag hämtade jag den! Den är så perfekt fulsnygg och skrikig så det är inte sant. Petrolturkos (vill inte kalla den bara turkos eller bara petrol, den är lite obestämbar) med knallorangea band. Borstarna som ingick är dessutom i samma färg. Crazy. Ingick en helt knäpp svansborste också, ser ut som en vanlig hårborste undefär, fast större.

Hoppas verkligen alla mina gamla borstar ligger någonstans, antingen hos mamma och pappa eller på mormors vind. Kommer sörja Haglundsborsten länge annars. 

Men men, nu kan jag iaf köpa några nya på GHS. Eller ptja, två står väl på listan. En rotborste i äkta hår och en ryktborste i äkta hår, så är jag hyfsat hemma i alla fall. Och torrschampo!

1 kommentar:

  1. kom du inte ihåg att jag fick en del av dina borstar eller om det var alla borstar jag rider inte längre och jag har kvar dom, så jag kan komma med dom till dig någon dag :)<3

    SvaraRadera