söndag 12 februari 2012

Stallsöndag!

Stallsöndag igen! Har fortfarande lite träningsvärk efter mockandet av 17 boxar x 2 i fredags, men roligt var det. Jag får ju rida på hästarna så det minsta jag kan göra för dem är ju att se till så de har det rent i sitt hem!

Idag är det mys med Ballada igen. Denna vecka blir det mer än ett skrittpass och jag ska försöka hitta lite fler knappar på henne.

Mitt kära gamla schabrak fick följa med idag, mest för att det är kul att det blir använt. När jag köpte det var det det finaste jag hade och Luffe fick bara använda det ibland. Nu tycker jag mest det är lite roligt, inte så många som verkar använda rutiga schabrak längre:)
Håller också tummarna för att hon kan ha min fina gamla lädergrimma, tror hon kan bli riktigt fin i den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar