torsdag 12 januari 2012

2011.

Vi kör listan som körs varje år, överallt. Men jag har gjort den så många gånger nu så det är ju tradition!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inget världsomvälvande. Men såg Coldplay live, det var niiiiiice!
2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inga, grymt skönt! I år har jag dock några, eller inga löften. Vi tar det i nästa inlägg.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nixpix
4. Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov, nej!
5. Vilka länder besökte du? 
Portugal/Lissabon+Cascais, Danmark/Köpenhamn
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Har varit sjukt rastlös den senaste tiden. Jag hoppas jag råder bot på det och blir mer tillfreds.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Jag tror inte jag har något speciellt datum. Men händelser som alltid kommer finnas i hjärtat. 
8. Vad var din största framgång 2010?
Hmm...jag fick jobb direkt (till och med innan) vi lämnat över affären till de nya ägarna.
9. Största misstaget? 
Om man inte minns några är de inte stora nog?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nix. Det enda skulle väl vara när jag fick ett mysigt sår på låret av ett plexiglashörn. Genom leggingsen - de höll men inte huden!
11. Bästa köpet?
Ridlektioner! Och iPhonen, fast den köpte jag ju inte, den fick jag ju i födelsedagspresent =)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, nöjen och ridning.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 


Kärleken, familjen och hästarna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Både och. Men mest gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Planerat min tid. Göra saker i tid istället för i sista sekunden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Börja med saker för sent?
18. Hur tillbringade du julen? 


Julafton med mamma, pappa, mormor och farfar. Resten av julen var det mys med mor och far.
19. Blev du kär i år? 
Jag var redan kär när året började, och det är jag fortfarande.
20. Hur många one night stands?
Inga. Bara kärleken.
21. Favoritprogram på TV? 
Mildred Pierce!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nix, hata är ett väldigt starkt ord. Men inte ogillar jag någon jag inte ogillade ibörjan av året heller.
23. Bästa boken du läste i år?
Hundraåringen!
24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm...lyssnade mest på sånt jag redan hade, och det nya har jag inga titlar eller så på...
25. Något du önskade dig och fick?
En hel del :)
26. Något du önskade dig men inte fick? 
Det finns alltid önskningar, sen hur seriösa de är är ju en annan femma.
27. Årets bästa film? 
Alldeles för svår fråga. 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev väckt med frukost på sängen, mös med kärleken på stan, åt middag med kärleken och hans lillebror och fick fin fina presenter.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Mindre rastlöshet. Stallet på gångavstånd.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Marinblått, klänningar, spets och pärlor.
31. Vad fick dig att må bra?
Kärleken, familjen och hästarna.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hugh Jackman, as always!
33. Vem saknade du?
Ingen egentligen, har inte varit ifrån någon en så lång period.
34. De bästa nya människorna du träffade? 
Mina nya jobbarkompisar är så himla fina! Roligt att faktiskt ha "riktiga" kollegor för första gången i sitt liv!


Nu kör vi 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar