tisdag 10 januari 2012

Just checkin in...

Jag har inte bloggat på över en månad, för jag har verkligen inte haft lust. Just nu har jag väl egentligen inte så stor lust heller, men att lämna skoluppgifterna en stund är ju alltid trevligt. Är. Så. Trött. På. Dessa. Onödiga. Skitkurser. Känns som att de bara slänger in uppgifter för att det ska vara en uppgift eller för att det "alltid varit så"...man kanske skulle väntat och gått nya lärarprogrammet ändå...känns som att det är där de lägger allt krut nu...

Nej. Nu ska jag gå och laga mat. Texten får vänta. För första gången i mitt liv kommer jag lämna in något för sent men herregud, man hör folk som har rester hela tiden, och det är ju inte så att den kommer bli veckor försenad, bara någon dag. Urk. Rastlös, trött på mörkret och allmänt tjurig är mitt tillstånd för tillfället. Men men, imorgon är en ny dag!

Längtar till stallet. Känns som när man var liten. Sex dagars väntan, och sen några timmars belöning för den långa väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar