måndag 16 januari 2012

Lite mer ridning iaf!

Idag har jag skrivit upp mig på att bli medryttare på en av hästarna på ridskolan! Eftersom de flesta stall tar aningen för lång tid att åka till kollektivt och jag inte har något körkort än, var det här en perfekt lösning. 

Nio gånger under våren blir det till att rida på söndagarna. Inte på favoriten, men på mysiga Ballada, som jag tror jag kan lära mig en hel del av att rida lite mer. Vem vet hon kanske blir den nya absoluta favoriten?
 Hon är ganska stel, men jag tror att hon kan bli hur fin som helst om jag lär mig hennes knappar! Hoppträningarna på jullovet gick ju bra iaf så dressyr ska vi väl också kunna komma överens i!

Sötnosen på jullovet


Nu ska jag bara se till att skaffa ett skåp i stallet också så är allt optimalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar