torsdag 19 januari 2012

Smider planer och drömmer

Jag har två saker jag bestämt mig för den här terminen/året. Jag ska göra upp ordentliga planeringar för hur jag ska plugga, och verkligen plugga på de tider jag satt ut. Dessutom ska jag planera min ekonomi till alla olika områden
(allt har en baktanke, lyckas jag strukturera min tid, kanske jag kan jobba lite mer, få in mer pengar och därmed kanske så småningom i alla fall våga skriva upp mig på kö för en stallplats mamma: jag säger inte till hösten, men när tid och pengar finns, så hetsa inte upp dig

För jag VET att jag kan frigöra mycket mer tid i mitt liv genom att bli effektiv. Det tog bara lite tid att inse det och få ändan ur vagnen. Men nu jäklar!

En vacker dag så!


Mer tid = mer tid för kärleken, familjen, hästarna och vänner!

1 kommentar:

  1. Så sant! Jag har inte mer tid nu än när jag hade häst. Man mår verkligen bra av de små liven <3 synd att de är så dyra i drift bara haha

    SvaraRadera